امسال ازمامان خواستم برایم یک تولد حسابی بگیردو همه فامیل را هم دعوت کند .خیلی فکر کردیم تا تم مرد کوچک
را انتخاب کردیم
. خیلی بهمون خوش گذشت دوستام هم امدند
همه سبیل داشتند و خیلی بامزه بودند
.فقط چند تاشون تبلت
و لب تاپ با خودشون اورده بودند و حتی یک لحظه هم سرشون را از
بازی در نیاوردند
اما متین دوستم فقط رقصید و خندید و شاد بود
مامانم خیلی خسته شد و گفت که دیگه تا هجده سالگیم برایم
جشن مفصل نمیگیرد.
ما را در سایت آرین و خیال بافی هایش Arian Diaries دنبال میکنید
برچسب: تولد 11 سالگی,کیک تولد 11 سالگی, نویسنده: بازدید: 16