هیچکس دیگه وبلاگ نمینویسه و نمیخونه.تبلت و گوشی
جای همه اینها رو گرفته اما من دوست دارم کتاب بخونم
و باز هم خاطراتم رو بنویسم .دوست دارم تو مهمونی ها بخندم و
بازی کنم نمیخوام تبلت با خودم ببرم و تو جمع بازم تنها باشم.
دیگه کلاس ششم هم داره تموم میشه و قدم از بابابزرگم و عمه هام
بلندتر شده. خیلی درس نمیخونم .تنبکم رو هی گاهی تمرین میکنم
گاهی نه. مسافرت خیلی دوست دارم دوروز پیش شیراز بودیم که
خیلی حال کردم هنوز هم صبح ها سخت از خواب پا میشم و بله تپل هم
هستم و خوش خوراک.خیلی با بچه های دیگه نمیسازم اما خیلی مهربونم
و هنوزم عاشق اینم که یه داداش کوچیکه داشته باشم. همین
آرین و خیال بافی هایش Arian Diaries...ما را در سایت آرین و خیال بافی هایش Arian Diaries دنبال میکنید
برچسب: سلام دوستم,شعر سلام دوستم,سلام به بهترین دوستم,سلام به دوستم,سلام بر دوستم, نویسنده: بازدید: 16